druk-3d-reklama

Druk 3d w marketingu

Marketing w każdej firmie jest niezwykle ważny. To on w głównej części jest odpowiedzialny za wizerunek firmy, za to jak jest spostrzegana przez innych, jak jest kojarzona. To dzięki dobremu marketingowi, duże firmy mogą pochwalić się popularnością. Aby marketing był skuteczny, musi spełniać kilka warunków. Jednym z nich jest umiejętność pozytywnego zaskoczenia klienta. Ale… jak to zrobić?

Druk 3D rozpowszechnił się w wielu dziedzinach. Korzysta z niego również marketing. Firmy coraz częściej sięgają po nowoczesne i innowacyjne rozwiązania, które zachęcą klienta. Druk 3D pozwala na stworzenie gadżetów, które zaskakują, ale przede wszystkim są autorskie i niepowtarzalne. Decydując się druk 3D w marketingu możemy wykonać własny projekt gadżetu, możemy dobrać kolorystykę, ale również możemy wybierać z pośród wielu materiałów, tzw. fi lamentów. Gadżety to jednak nie wszystko. Kiedy chcemy tworzyć spójną wizję reklamy wizualnej, druk 3D będzie niezastąpiony! Wykorzystuje się go do tworzenia nowoczesnych wizytówek, szyldów reklamowych czy bardzo popularnych w ostatnim czasie liter 3D. Produkty tego typu są zauważalne przez odbiorców – rzucają się w oczy, a równocześnie są bardzo przyjemne w odbiorze. Co więcej, filamenty z jakich są wytwarzane są niezwykle odporne na różne warunki klimatyczne, ale również na uszkodzenia mechaniczne.

Nowe technologie dają nam bardzo duże możliwości, z których warto korzystać. Nie zawsze są to rozwiązania bardzo drogie – niekiedy koszty druku 3D są bardzo niskie, jeżeli weźmiemy pod uwagę, jak wielkie korzyści mogą przynieść i jak wiele pozytywnego zrobią dla naszego firmowego marketingu. Pamiętajmy jednak, że nie każda forma reklamy jest dobra akurat dla naszej firmy. Przed zainwestowaniem z marketing wykorzystujący technologię 3D warto przeprowadzić badania rynkowe lub po prostu poważnie zastanowić się nad tym, czy akurat ta forma marketingu spodoba się naszym odbiorcom i klientom.

Kamil Bańkowski

Kamil Bańkowski

Pasjonat tradycyjnej sztuki poligraficznej oraz nowinek technologicznych. Specjalista z zakresu druku trójwymiarowego. Ceniony doradca w zakresie sprzętu służącego do drukowania oraz używanych materiałów eksploatacyjnych.

More Posts

Kamil Bańkowski / Grudzień 10, 2016 / Technologie
Tagi: